Tuesday 19 March 2013

KEMBARA TUKAR KHAS: RANTAU PANJANG







KOTA BHARU, Mac 19 - Setelah menjelajah ke semua 14 Parlimen di Kelantan, Skuad Kembara Tukar yang dianjurkan oleh NGO TUKAR KELANTAN akan menjelajah ke Rantau Panjang dalam edisi "KEMBARA TUKAR KHAS". Program yang akan dilaksanakan pada 23 Mac 2013 ini mengambil tarikh keramat 23 bersempena 23 tahun Pemerintahan Kerajaan PAS di Kelantan yang gagal dalam pelbagai aspek termasuk kegagalan dalam melaksanakan projek-projek yang dilihat hanya indah khabar dari rupa.

     Program yang bakal disertai YBhg. Dato' Abdullah Mat Yasim dan seluruh kepimpinan tempatan ini akan bersama anak muda Rantau Panjang bagi memeriahkan Kembara Tukar Khas sabtu ini. Seperti yang sedia maklum Skuad Kembara Tukar yang telah menjelajah ke seluruh pelusuk negeri Kelantan ini telah mendapat sambutan yang memberangsangkan dari pelbagai lapisan masyarakat dan usia.

     Selain pendekatan secara lebih dekat dengan masyarakat. Skuad Kembara Tukar turut membongkarkan penyalahguanaan yang telah dilakukan oleh Kerajaan PAS Kelantan di Hulu Kelantan dan isu pemilikan tanah yang telah terlepas ke tangan orang luar. Melalui "Kembara Tukar Khas" ini, diharap dapat membuka minda penduduk sekitar Rantau Panjang dan sama-sama merubah nasib Negeri Kelantan yang dicintai.


TUKAR - Transformasi Untuk Kesejahteraan & Amanah Rakyat

|Sumber disini.



No comments:

Post a Comment